Sider

tirsdag 9. mars 2010

Vårfølelse - nå!!!





Dette er noe av det som ligger under snøen og venter på meg. Bildene ble tatt 26. april i fjor, så jeg krysser fingrene for at det vil se ganske så likt ut utenfor huset 26. april i år også.

Hvert år er det like spennende å se hva som kommer opp av jorda og hvor fort det faktisk vokser. I fjor fikk jeg dessuten en skikkelig forundringspakke fra tante Ruth i Trøndelag, nemlig en diger pose full av blomsterløk og ulike røtter fra den rikholdige hagen hennes, så det skal bli ekstra spennende å se hva som dukker opp av jorda nå i vår og i sommer.

Jeg gleder meg også stort til å kjøpe inn nye planter og stæsj og hente opp pelargoniumen min fra kjelleren. Har store planer om å virkelig nyte terrasselivet i år sammen med mann og barn - både før og etter ankomsten til den lille som stadig vokser og gror i magen min - og gleder meg stort til jeg endelig kan få muligheten til å grave litt i jorda og ordne med plantene mine.

Ingen kommentarer: