Sider

lørdag 27. mars 2010

Påskesnop for Hegemor

Her om dagen dumpet det masse deilig påskesnop ned i postkassen min: "The Shakespeare Secret" av J.L. Carrell og de nye Soft Touch-heklenålene mine. Jeg ble lettere ekstatisk og vet med sikkerhet at påsken er reddet - uansett vær.

Jeg gleder meg til å lese boka, som er en kriminalroman hvor drapsmannen tar livet av ofrene sine på samme måte som en del av karakterene i Shakespeares skuespill møter sine dramatiske endelikt. Har ikke lest noe av forfatteren tidligere, så det skal bli spennende å se hvordan boka er. Men jeg vet jo at Shakespeare er en kar med sans for det makabre, så jeg gleder meg stort.

Soft Touch-heklenålene er simpelt hen vidunderlige å hekle med. Jeg måtte forsøke meg på en babysmekke i Mandarin med det samme, og det gikk som en lek. Heklenålene er passe tunge og ergonomisk perfekte - absolutt å anbefale.





Her er smekke nr 1. Synes den ble veldig pen og liker svært godt fargekombinasjonen. Det er masse garn igjen på nøstene, så det blir nok minst en til i disse fargene - denne i omvendt fargekombinasjon. Gleder meg til å teste ut flere av de flotte fargene som dette garnet kommer i - og regner med at det kommer til å bli en liten haug med smekker etter hvert...

Ingen kommentarer: