Sider

onsdag 24. mars 2010

Shoes to covet: Miss L Fire

Jeg innrømmer gjerne at jeg er opptatt av sko. Sko er en viktig del av et antrekk, og på samme måte som annet tilbehør er det viktig at skoene er en skikkelig mood-booster. Nå har jeg trasket rundt i fornuftige sko det siste halve året og føler at tiden snart er moden for å gå over til litt mer lettere varianter av slaget. Etter at babyen er ute skal jeg definitivt begynne med litt hæler igjen innimellom - det er helt sikkert! Hæler og bekkenproblemer er imidlertid ingen god kombinasjon, har jeg fått erfare. Hence the sensible shoes...

MEN her er det sko som virkelig får meg i godt humør: sommerkolleksjonen til Miss L Fire. Oppdaget merket på Lille Vinkel Sko sine hjemmesider i fjor men fikk aldri somlet meg til å kjøpe det paret som fristet meg mest. Nå er sommerkolleksjonen her og jeg har allerede bitt meg merke i et par av modellene. Håper inderlig jeg klarer å finne et sted det går an å kjøpe et av parene jeg har lyst på, for det er lite sannsynlig at jeg kommer meg til London med det første.


Denne er helt vidunderlig! Jeg har lagt min elsk på den sitrongule varianten, men den fant jeg ikke bildet av på nettet. Den er imidlertid å beskue på hjemmesiden til Miss L Fire (se link over).


Dette er også en sko som er right up my alley/my cup of tea, etc., etc., etc. Nydelig farge og nydelig form.


Det finnes en variant av denne i sommerkolleksjonen som heter Page. Den er rød og hvit (med polkadotprikker) og er simply divine. Denne her er ikke så verst, den heller...


Denne er passe søt og passe merkelig og helt perfekt for nystelte sommerklare føtter.

Sukk! So many shoes, so little money...

2 kommentarer:

Green is the new Black! sa...

Oh,la-la...
Sko #3 i polkadot høres fantastisk ut!


Kanskje du vil like disse merkene også ;)...

Minna Parikka:
http://www.minnaparikka.com

&

Irregular Choice:
http://www.irregularchoice.com

hege sa...

Merci beaucoup! Always on the look-out for new shoes to covet;-)