Sider

tirsdag 23. mars 2010

Badedamen og andre flotte damer

På gjestetoalettet mitt befinner det seg mange flotte damer - det er nemlig her inne min forkjærlighet for pin-ups og andre veldreide kvinnefigurer får boltre seg fritt.

Jeg er spesielt glad i badedamen, som ble kjøpt i en antikvitetsbutikk i Mandal for noen år siden. Jeg vet ikke helt hvor hun opprinnelig kommer fra eller hvor gammel hun er, men flott er hun i alle fall!

Gil Elvgrens pin-up er nydelig, og det frister faktisk å få noe slikt tatovert et eller annet sted på kroppen - selv om jeg egentlig ikke ser for meg at jeg skal ha en diger tatovering på for eksempel overarmen.

Imens pryder badedamen og andre damer så vakkert tegnet av Gil Elvgren og andre pin-up-kunstnere gjestetoalettet mitt og inviterer alle som besøker det lille rommet til å ta livet med ro og slappe litt av og kanskje bla litt i noen av bøkene som også bor der inne.





Ingen kommentarer: