Sider

torsdag 18. mars 2010

HotMilk

Verdens fineste ammeundertøy? Mye mulig. Jeg har ventet i spenning en liten stund nå og ble kjempeglad da jeg åpnet postkassen min og fant de to splitter nye amme-bh'ene mine fra HotMilk der. Fantastisk flott at noen endelig har forstått at det er viktig å føle seg fin under klærne også når man ammer og lekker litt melk her og der. Det er vel ikke ved så mange andre anledninger at kvinner trekker opp genseren i full offentlighet og blottlegger både undertøy og det som skjuler seg bak. Problemet er vel egentlig å velge hvilken av modellene man skal ha, for det så er utrolig mye flott å velge mellom.

Jeg endte imidlertid opp med Cherry Bomb Chic...



... og Silhouette of a Secret



Men det er mange flere modeller på HotMilk, så det kan hende at jeg blir nødt til å gå til innkjøp av enda en - eller to.

Men nå er jeg i alle fall klar for ammingen, rent utstyrsmessig - så får jeg håpe at babyen ikke lar vente på seg så alt for lenge, selv om den selvsagt skal få lov til å ligge der inne og godgjøre seg helt til han/hun føler seg klar til å komme ut...

Ingen kommentarer: