Sider

mandag 19. april 2010

Snø???!!!

I dag fikk jeg nesten sjokk da jeg dro opp gardinet og oppdaget at det var snø på bakken. Derfor var det godt å kunne konstantere at den smeltet i løpet av dagen - og at det i det minste er vår inne...

Dessuten mister jeg jo aldri håpet - for det er jo lysegrønt, akkurat som våren.



Her er Wik & Walsøe-vasen min, som jeg er så glad i, på skjenken - som jeg er enda mer glad i - fylt til randen av en av mine favorittblomster, nemlig hortensia.



Vanligvis foretrekker jeg roser som er mer rosa enn dette, men disse var så vakre, og så passer de helt perfekt til vårduken som jeg kjøpte på H&M.



Enda en hortensia - for man kan jo aldri få for mange. Vakkert i sollyset. Som forhåpentligvis vil varme enda mer fremover enn det har gjort til nå.

Ingen kommentarer: