Sider

mandag 5. april 2010

Ny vogn

Jeg har visst bestilt ny barnevogn. Litt "gridlete" i følge min mann, som mener at den vognen vi har i kjelleren er fullt brukbar. Mulig det, men den er tross alt en ni år gammel, rusten og særdeles velbrukt kombivogn som har vært i daglig bruk i minst seks år sammenhengende og stått og støvet ned de siste tre årene, og den har vært til reparasjon flere ganger og fått byttet ut diverse deler i årenes løp. Derfor denne umåtelige dekadensen.

Det er en Mondial Duo fra Emmaljunga jeg bestemte meg for denne gang, med svart kunstlær med krokodillepreg på. Jeg kunne selvsagt tenke meg en sprekere farge, og særlig et mer fancy mønster inni selve vognen, men jeg fant ut at jeg heller kan piffe doningen opp med litt sprekt tilbehør.

Jeg satser på at vogna er klar for levering før babyen melder sin ankomst, men det spiller vel egentlig ikke så stor rolle om vi må vente litt på vogna, bare vi slipper å vente så lenge på babyen...

Gleder meg uansett stort til å kunne gå på tur med denne doningen, komplett med ny baby oppi, om ikke så alt for lenge. (Og det er selvsagt babyen jeg gleder meg mest til å få i hus - og ikke vogna - dersom noen skulle være i tvil om det...)

Så får jeg heller holde ut gnålet til min mann, AKA Fornuftens Røst, som for øvrig ga sin tillatelse til dette innkjøpet på forhånd.

Ingen kommentarer: