Sider

torsdag 29. april 2010

Jippi!! Snop fra Janne i postkassen!!

For en herlig følelse å åpne postkassen og oppdage at det ligger en boblekonvolutt med snop fra Janne der! Vanligvis er det jo bare regninger og masse reklame, men i går var det altså mine nye juveler fra ND!.

Jeg fant ut at jeg bare måtte ha The White Rabbit-smykket siden jeg er så glad i Dronningsmykket jeg fikk av Janne for noen måneder siden, og i tillegg så lå det et liten barselgave fra min favorittsmykkekunstnerinne oppi konvolutten. Ikke aner jeg hvordan hun kunne vite at jeg elsker maiblomster, men perfekt var det i alle tilfeller! Spot on, som vanlig, og en kjempehyggelig gest - og de kommer garantert til å få meg i godt humør hver gang jeg ser dem;-)))



2 kommentarer:

matpåhodet sa...

så stilig smykke, Hege! har vært å sett Alice i eventyrland for to uker siden, fikk klare assosiasjoner da jeg så smykket ditt. hilsen gry som er spent på babyen som kommer snart om ikke så lenge....

hege sa...

Ja, her i huset er det Alice for alle penga! Tommy og jeg fikk endelig sett filmen i påsken etter at jeg hadde gledet meg i lengre tid. Fantastisk!!