Sider

fredag 9. april 2010

Hurra for Vintage Stories!

Jeg har vært en tur på KappAhl i dag og sikret meg en polkadotkjole. Vurderte å dra ned klokka ti men fant ut at dersom det var meningen at jeg skulle ha en kjole fra denne kolleksjonen ville den sikkert henge der og vente på meg når jeg kom, selv om jeg drøyde det til etter lunsj - og det gjorde den! Sjokkerende nok passet den over babymagen også, så dette er en praktisk kjole som passer fint både med og uten stor mage. Synes den der litt tam ut på bildet, for den er mye finere når den er på - og den blir helt perfekt med knall rød leppestift og store krøller i håret til. Siden jeg ikke liker så godt å vise frem overarmene mine i tide og utide kjøpte jeg den hvite cardiganen også. Den er riktig så søt og passer perfekt til kjolen. Nå skal jeg jo tross alt hente frem min indre domestic goddess og bli soccer mom på heltid - så nå skal det bli muffins til kaffen hver dag fremover... Eller kanskje ikke.





Det er litt frustrerende å ikke vite om babyen som gjemmer seg i magen er en gutt eller en jente, for dersom det er en jente er det mange fristende babykjoler i denne kolleksjonen. Falt spesielt for kjolen og den søte drakten under. Og røde sko er aldri feil - det sier seg egentlig selv!





Ingen kommentarer: