Sider

mandag 28. mars 2011

A wonderful day!

Dagen i dag har vært herlig! Retail therapy pluss langt og koselig cafébesøk med gode venninner = vidunderlig! Og når man i tillegg finner tørkerullholderen man har lengtet etter i lengre tid kan det neppe bli bedre!

Disse to Pip-koppene fikk bli med hjem i dag. Selvsagt måtte jeg ha meg kopper som står til tapeten min når det faktisk er mulig.

Her er den - Rice-tørkerullholderen my dreams were made of. Vakker, ikke sant? Den matcher selvsagt Rice-lysestaken min. But of course! Revisoren rister oppgitt på hodet, stakkar.

StoreStoresøster måtte teste ut den nyinnkjøpte koppen og nyanskaffet Earl Grey-te. I bakgrunnen skimtes lysestaken som matcher tørkerullholderen OG Pip-tapeten. Ren tilfeldighet...

Jeg vil forresten legge til, sånn på tampen av dette innlegget, at jeg fremdeles skammer meg over at jeg ikke har fått vært på besøk hos alle de hyggelige damene som la igjen kommentarer på gi-bort-lotteriet mitt. Jeg setter utrolig pris på at dere har tatt dere tid til å stikke innom hos meg og legge igjen noen ord! Jeg håper derfor at jeg snart skal få litt bedre tid til blogging - men for tiden har visst fru Hegemoni alt for mye på gang til at hun klarer å gape over alt hun har satt seg fore. Huff!

Ingen kommentarer: