Sider

fredag 25. mars 2011

Jippi!! Yes!!!

Endelig! Der ble det fint nok lys til at jeg kunne ta et bilde som virkelig yter fargene rettferdighet!

Disse to fantastiske plaggene fra fru Jippiyes kom i posten før vi dro til London, og de er om mulig enda flottere enn jeg hadde forestilt meg! Masse utropstegn her, men jeg er veldig fornøyd!

Fru Jippiyes hadde lagt ut et bilde på bloggen sin av gardinstoffet buksen og alveluen er laget av for en stund siden, og siden jeg falt pladask for det var jeg frekk nok til å spørre henne om hun kunne tenke seg å lage noe til Lillesøster av det. Fru Jippiyes tryller frem de vakreste kreasjoner med stoff, nål og tråd og er i tillegg en meget vennlig innstilt sjel, så svaret var heldigvis ja.

Og nå er plaggene i hus, så da kan sommeren bare komme!

Fru Jippiyes bor vakkert til i vannkanten på Møkster, en idyllisk øy i havgapet, og er pådriver for et byggeprosjekt som forhåpentligvis kan friste barnefamilier til å slå seg ned på dette vakre stedet og være med på å øke folketallet.  Sjekk ut dette dersom det kan være av interesse og tips gjerne andre - for da kan du være med i trekningen av et valgfritt plagg hos Jippiyes Marked.

Det er for øvrig veldig mye fint på Jippiyes Marked, så ta gjerne en titt der - men la det være litt igjen til meg også...





Alveluen er vendbar og fru Jippiyes eget design.




...og den kan jammen meg brukes til litt av hvert, har Lillesøster funnet ut!


Se så fin!! (Men siden Lillesøster ikke bruker lue innendørs rakk dessverre ikke fotografen å ta bilde mens luen var forskriftsmessig plassert på hodet...)


Grundig inspeksjon av søm og kroklisser. Resultat: godkjent - og vel så det!!

Forresten, har DU husket å melde deg på gi-bort-lotteriet mitt, som trekkes i morgen kveld?

2 kommentarer:

Møkster Bu- sa...

Jippiyes In Disguise sier TUSEN takk for reklame! Glad for at et av verdens fineste stoffer kom i rette hender.

Green is the new Black! sa...

Helt nydelige Jippiyes klær!
Hadde jeg hatt ei lita tulle, vet jeg hvor jeg hadde handlet...
Apropos tulle...snakk om supersjarmerende blikk på det siste bildet :)!