Sider

lørdag 26. mars 2011

Resultatet er klart!

Fru Hegemoni har herved trukket vinnerne av gi-bort-lotteriet sitt. Mari-skålene måtte hentes frem fra skapet ene og alene til dette formålet. Revisoren overværer seansen, slik at det skal gå ordentlig for seg.
StoreStoresøster trekker (uten å se, bare så det er sagt). Legg merke til hvor farlig nær hun kommer en viss ordkyndig frukt fra Bergensområdet...
Men det blir HildeM som vinner broderiet denne gang. Hun ønsker seg "Queen of Fucking Everything", og det skal hun selvsagt få! Fruen setter i gang med det samme barna er i seng.
Og så blir Myr den heldige vinneren blant følgerne mine. Hun får love-hearts-telys og deilig Earl Grey-te flybåren fra London.

Vinnerne må ta kontakt slik at jeg kan få sendt premiene i riktig retning.

Gratulerer så masse!!

Og til de av dere som ikke vant denne gangen heller: mye mulig flere sjanser byr seg etter hvert.

8 kommentarer:

Pafrika Og Belkini sa...

Gisp! Farlig nær Eple der ja, og da var det isåfall bare å trekke på nytt igjen ;)
Gratulerer til de heldige vinnerne!Her i Bergen får vi fortsette å brodere vår egen bannskap, inntil videre...

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer til vinnerene! :-)

Takk for koslig kommentar hos meg og for at du vil være med på give-away, samt følge meg videre. Det setter jeg STOR pris på! :-D

Nå skal jeg titte litt mer hos deg, vi blogges!
Klem Jenny

Hildes Scrappeunivers sa...

Hurra! Så fantastisk morro!! Det skal få en hedersplass ♥ Finner ikke mailen din, men min er hilde.moholt(krøllalfa)gmail.com

Klem fra Hilde

Eple sa...

Aahh- er det mulig!!?? Så nær, så nær!!! Prøver å føle meg som en vinner, men...nei. *sukk*

Gratulerer til vinneren(e)- og bedre lykke til meg neste gang! Kanskje jeg bør prøve å true Pafrika til å brodere noe til meg- så fornøyd hun er med at jeg ikke vant? ;)

Fabelaktig Give Away :) Myyye spenning!!

Og; Noe helt annet- den boken du leser, (ser på siden) er den god? trenger en ny bok og er åpen for alle anbefalinger :)

Lissie sa...

Gratulerer så mye til vinnerne!

Malu sa...

Grattis til heldig grisene :o)

Anonym sa...

Awh, så koselig! Finner ikke mailen din, så gjør sånn som Hildem
Myrshjerte@gmail.com
Klem/myr

Eple sa...

Takk for gode boktips. The House at Riverton har jeg lest, og likte den, så da ser det ut som om vi også innen litteratur kan ha sammenfallende interesser/preferanser ;)

Jeg tror jeg skal prøve meg på den boken av Diane Setterfield du anbefalte. Gleder meg. Takk :)

Men først; tilbake til arbeid...noe motstridende.. Ha en fiiin mandag!!!