Sider

onsdag 23. mars 2011

Premien fra London avsløres!

Det er elendig lys her i dag til at jeg får tatt skikkelige bilder (man har da selvsagt tatt med seg fargerikt tøy hjem fra turen), men jeg fikk så lyst til å vise frem London-premien i gi-bort-lotteriet mitt, som trekkes 26. mars. Ikke har jeg blogget på en stund heller, dersom man ser bort fra bildet jeg la inn i går, så det er jo på tide med et lite livstegn. Skrale greier!

Jeg håper imidlertid at denne premien vil friste enda flere til å hive seg med på lotteriet. Jeg kunne selvsagt ha kjøpt inn haugevis med Kate + William-effekter (og jeg angrer på at jeg ikke i det minste slengte med en liten nøkkelring, men nå er det dessverre for sent å gjøre noe med det). I stedet ble det en pakke med Love Hearts-telys fra Urban Outfitters og te fra Whittard's. Så kan den som vinner i det minste trekke seg en god kopp te og tenne et "Kiss Me"-lys den 29. april, når man skal benke seg foran tv-skjermen for å få med seg The Royal Wedding.

Den andre premien er fortsatt litt subversive cross-stitching.

3 kommentarer:

Malu sa...

Gleder meg til å se mer fra London turen :o)
For noen morsomme te-lys :o)

Håper du har en fin dag :o)

Unknown sa...

Stilig!
Det vil eg veeeldig gjerna vinna ja :o)

Så kjekt at Londonturen var vellykka.
Glede meg te innlegg.

Green is the new Black! sa...

Herligt stesj for teatime :)!
Krysser fingrene for at jeg vinner!