Sider

lørdag 26. mars 2011

Time is running out...


Nå er det snart absolutt siste sjanse til å melde seg på gi-bort-lotteriet mitt, som trekkes senere i dag! Planen er å kåre vinnerne før fotballkampen slik at jeg kan finne frem nål og tråd mens Revisoren konsentrerer seg om å heie på Norge. Kanskje det til og med kan bli bilde av ivrige barnehender som trekker de to heldige vinnerne denne gang. Følg med! Følg med!


Dette deilige synet kan for øvrig skues i blomsterbedet mitt for tiden - i dag badet i sol. Fantastisk!

2 kommentarer:

Eple sa...

Jeg er så spent, så spent!! Håper på å bli den lykkelige vinner av frekt broderi. Dåsemikkel broderiet var jo veldig flott!!

Nå må jeg bare sjekke, for å være HELT sikker, at jeg faktisk har meldt meg på denne herlige Give awayen! (dette er vel litt sånn sjekke- flere ganger -at -strykejernet -er- av -og- døren- låst- før -man -forlater- hjemmet-oppførsel... Selvsagt er jeg meldt på- dette går jeg ikke glipp av ;))

Pafrika Og Belkini sa...

Ja, her i Bergen venter vi altså i spenning, både meg og Eple. Hvis du trekke Eple kan du godt hive lappen og trekke en gang til, synes jeg. Hun vant tross alt en diger stoffhaug nettopp, og vi må ikke glemme viktigheten av rettferdig fordeling av godene! ;)