Sider

torsdag 25. februar 2010

Bollywoodinspirert påskepynt



Min venninne Henriette la for lenge siden inn en bestilling på en tovet presskannevarmerpåskehøne, og nå har jeg endelig blitt ferdig! Siden den opprinnelige versjonen ble alt for kjedelig - synes jeg - laget jeg en Bollywoodversjon av høna til henne. Den bollywoodske inspirasjonen kunne sikkert med fordel ha blitt tatt enda mer ut, men i forhold til den opprinnelige versjonen som jeg har selv er denne høna stappfull av bling-bling. Forhåpentligvis vil den trives i den nye leiligheten hennes sammen med alle stettfatene, til tross for at den er særdeles langnebbet og uproporsjonert;-)

Jeg blir nok nødt til å legge på litt perler og gulltråd på min egen påskehøne også, tror jeg... For - for å sitere min datter: "Det kan aldri bli for mye, ikke sant, Mamma?" Det er jenta si, det;-))

Ingen kommentarer: