Sider

tirsdag 16. februar 2010

Telykke!



Te er en viktig del av livet mitt. Nå som jeg er gravid forsøker jeg å kutte ned på koffeinholdige drikker, men jeg må allikevel ha litt i løpet av dagen.

En av favorittene mine er den grønne mandelteen fra Kusmi. Akkurat denne boksen ble - i et galskapens øyeblikk - bestilt fra Frankrike, og portoen var faktisk dyrere enn selve teen - men den er verdt hver eneste krone!

Aller best smaker teen dersom den drikkes i en diger, rosedekorert kopp, gjerne akkompagnert av det gode selskapet til en kjær venninne.

Telykke på høyt plan!

6 kommentarer:

Morgengry sa...

Hyggelig blogg, Hege! Du er skyld i at jeg leter etter denne mandelteen overalt! Finner den ikke.. Charles har jo flere typer, men ikke denne.. Må jeg virkelig betille fra Frankrike?

hege sa...

Tja, kanskje du kan høre med Charles om han kan bestille den inn? ;-)))

Morgengry sa...

I will!! Men nå bør den virkelig være god, Hege;-)

hege sa...

Hm... Blir nesten litt redd nå... Kanskje du skulle kommet på besøk og smakt den først før du setter himmel og jord i bevegelse for å anskaffe den?

Morgengry sa...

Det var jo en kjempegod idé;-)
Vil også tipse deg om denne flotte interiørbloggen: www.sjarmerendevinter.blogspot.com. Hun som står bak denne bloggen lager også inspirerende juleblogg.

hege sa...

Takk for tips;-) Jeg er jo en jomfru i bloggverdenen, så jeg prøver meg forsiktig et lite skritt om gangen...