Sider

fredag 19. februar 2010

Rammstein!


I går var jeg på Rammsteinkonsert i Oslo. Fantastisk bra! Jeg passet selvsagt på at jeg ikke sto helt fremme ved scenen og dunket beibimagen i sperringene, så jeg tror beibien koste seg den også. Det var i alle fall livlig der inne da Till og gutta dro i gang med de hardeste riffene sine.

Det absolutte høydepunktet for meg var selvsagt "Sonne", men hele konserten var et gigantisk høydepunkt - selv om man jo på slike arrangementer skulle ønske man var minst 2 meter høy...

Selve været i Oslo var imidlertid en eneste stor nedtur. Akkurat idet jeg hadde håpet at våren snart skulle komme lavet snøen ned og turen til og fra Valhall Arena ble en vandring gjennom et snøinferno som var selveste Dante verdig. Men det varmet jo å høre Till Lindemann synge at "hier kommt die Sonne"... Så kanskje det er håp allikevel? Og på hotellet ventet det dessuten varm kakao.

Ingen kommentarer: