Sider

søndag 21. februar 2010

Angelique Houtkamp




Jeg har gått rundt med planer om å få meg en tatovering eller to en lang stund nå - til tross for at "alle" har det. Favorittene mine er old school-motiv og pin up-damer, og jeg har oppdaget at Angelique Houtkamp er en fantastisk kunstner som klarer å kombinere begge deler på en måte som passer meg perfekt.

Etter å ha studert både Tattoo Darling og Tattoo Mystique nøye har jeg endelig klart å bestemme meg for et motiv. Dessverre fant jeg ikke noen bilder av akkurat dette på nettet slik at jeg kan legge det ut her, men jeg har lagt inn et par bilder som kom ganske høyt opp på prioriteringslisten, samt et av Angelique selv - som jo er litt av et kunstverk i seg selv.

Motivet jeg har valgt er et kvinnehode med to svaler i håret. Disse svalene har jeg planer om å også ha tre stykker av på den ene foten - en svale for hvert av barna mine. Kvinnehodet har jeg tenkt å plassere midt i øverste del av ryggen.

Det som gjenstår nå er vel egentlig å finne den perfekte tatovøren til denne jobben, samt mote seg litt opp til å faktisk gjennomføre det. Min mann er ikke direkte ekstatisk ved tanken på at jeg skal tatovere meg, og jeg er rimelig sikker på at min kjære Mormor vil rynke kraftig på nesen og muligens vurdere å gjøre meg arveløs, men jeg føler på meg at disse tatoveringene er noe jeg har veldig lyst til å realisere. Jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å dekorere hver eneste centimeter av kroppen min, men jeg har lyst på et par stykker som virkelig betyr noe for meg og som befinner seg på steder på kroppen som jeg kan vise frem hvis og når jeg vil.

Ingen kommentarer: