Sider

tirsdag 2. november 2010

Fløy en liten...

...ugle opp i postkassen min i går i form av et anheng fra Av Susanne. Fantastisk! I tillegg fikk jeg sms fra min lokale tapetforhandler om at Pip-tapeten min endelig var kommet, så det var i det store og det hele en god dag for skapninger med vinger. Nå gleder jeg meg bare til helga og Den Store Tapetseringsdagen. Mulig jeg får tid til å male litt på diverse tilbehør jeg har stående også - men jeg skal jammen meg ikke være alt for sikker. Tiden flyr, særlig i helgene. Jeg satser uansett på at tapetseringen går relativt knirkefritt.

Litt skummelt er det jo å skulle tapetsere helt på egen hånd for første gang (alle tidligere tapetseringseskapader har skjedd under kyndig veiledning av min snille far, som etter å ha satt opp Julien MacDonald-tapeten i gangen min erklærte at dette var siste gang med mønstertapet for hans del), men dersom dette går greit er jeg redd for at det nok kommer til å bli flere tapetseringsprosjekter i nærmeste fremtid - trolig til Revisorens store frustrasjon... Derfor: fingers crossed! (Ikke fordi jeg går inn for å gjøre Revisoren fortvilet med alle mine - i følge ham alt for fargerike og mønstrede - prosjekter, men fordi det jo finnes så mye fantastisk fin tapet der ute.)

Uglen skal imidlertid tas i bruk allerede i dag, for jeg skal ha forening med koselige damer og lage deilig kyllingsuppe med karri og sånt. Mmmmmm! Passer perfekt på en litt kald og sur dag. Smykket er jo også med på å løfte humøret betraktelig, da;-)


Ingen kommentarer: