Sider

tirsdag 19. oktober 2010

Plastmattene fra NettPynt er herved på plass!

Hentelappen kom i posten den dagen vi dro til hytta, så derfor måtte jeg utsette gleden av å hente de to plastmattene jeg bestilte hos NettPynt til i går. En liten oppshining av gulvet, og vips! så var mattene på plass - og passer perfekt inn, spør du meg.

Jeg har også vært og bestilt meg Pip-tapet til den ene veggen her på kjøkkenet, så nå tror jeg at det snart kjøkkenet mitt begynner å bli slik det egentlig alltid burde ha sett ut. Det eneste jeg mangler nå er en puff til å ha ting og tang i (strikketøy?), og en rød aviskurv til Revisorens aviser som ligger og slenger.

Dessverre var det ca 14 dagers leveringstid på tapetet, så dermed blir det ikke noe tapetsering denne helga, slik som jeg hadde håpet, men jeg får heller bruke den tiden til å rydde litt opp i hagen og ta inn visne sommerblomster og slikt. Det trengs, det også. Trampolinen burde også vært lagt i vinterdvale snart. Håper jo på mange deilige høstdager til, selvsagt, (kaffe ute i solen) men har på følelsen av vinteren er over oss før vi får sukk for oss. Jeg krysser fingrene for at jeg tar feil. Imens koser jeg meg med en kopp kaffe og blogger litt.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig! Lykke til med tapetsering.

Unknown sa...

Gratulera med nye fiiiine tepper!!!
Elske rødt og rosa samen altså :o)

Blir spennande å sjå tapeten og då :o)

Ha det så bra så lenge!

hege sa...

Takk for det, ladies;-) Godt med noe fint som dekker over de stygge skrapene i parketten...

Gleder meg til tapeten kommer!