Sider

fredag 29. oktober 2010

Mens vi lader opp til Halloween...

Ungene sitrer av forventning til søndag, og for å døyve den aller verste utålmodigheten ser vi på bilder fra forrige års Halloweenparty og mimrer litt. Dessverre blir det ikke noe Halloweenparty i det skumleste huset Lillebror vet om (det samme huset som har eget muffinsloft) i år siden Skumlehusets selvutnevnt Overheks og Halloweenpartystifterske er ute og flyr på sopelimen sin i varmere strøk akkurat nå - men vi får prøve å gjøre det litt skummelt her hjemme.

Muffinsene vi laget i fjor var i alle fall deilig ekle - for ikke å snakke om de årvisse vidunderlig motbydelige "ladyfingers" som frøken L lager. (De man bruker i tiramisu gjør liksom ikke samme susen...) Det er ganske vemodig at det ikke blir noe Halloweenparty i Skumlehuset i år, kjenner jeg.

Imens nyter jeg synet av verdens søteste vampyr og hans noe bleke, back-from-the-dead søster og forsøker å pønske ut hvordan jeg skal forvandle mine søte små til skumle, ekle monstre på søndag. Storesøster har sagt at hun vil være zombieprinsesse, så jeg må nok finne frem det kunstige blodet fra skuffen. Jepp.






Ingen kommentarer: