Sider

onsdag 6. oktober 2010

Og man roter litt i garnstæsjet...

Jeg bestemte meg plutselig for å dykke ned i garnstæsjet mitt og kom opp igjen med deilig Miski-garn i de to nydelige fargetonene under. Det petrolfargede garnet skal bli lange pulsvarmere, og jeg hadde allerede begynt litt på dem - men oppdaget at de var litt for romslige, så jeg måtte rekke det opp. Kjøpte garnet på Du Store Alpakka på Grünerløkka i Oslo i oktober i fjor. Deilig butikk!
Det blå garnet (fargen heter bluebell) skal bli skjerf. Garn, oppskrift og nydelige Harmony Wood-strikkepinner var et ekstratilbud da jeg meldte meg inn i Hobbyklubben i fjor sensommer/høst, og så har det bare blitt liggende, som så mye annet, deilig garn som har fristet meg... Jeg tviler sterkt på at jeg klarer å slutte cold turkey med garninnkjøp til jeg har strikket opp alt garnstæsjet mitt, men kanskje jeg skal gjøre ferdig et par av prosjektene som jeg har liggende, i det minste...


Ingen kommentarer: