Sider

mandag 11. oktober 2010

Bolero nummer 6 er i boks - og min første navnelapp er herved sydd inn i et ferdig produkt

Håper jeg ikke ødelegger overraskelsen for min kjære venninne som skal få denne boleroen av meg, men jeg ble bare så begeistret over å endelig ha sydd inn min første merkelapp at jeg var nødt til å dele det med innbyggerne i blogglandia. Dessuten passet fargen på boleroen så godt til fargene i stuen min, som for tiden er rødt, lilla, turkis, sølv og grått, at jeg måtte vise frem det også.

Merkelappen er ikke videre vakkert sydd inn, men jeg regner med at det vil bli bedre dersom jeg får mer trening - så nå er det bare å henge i og strikke flere plagg slik at jeg kan sy i enda flere merkelapper.

Neste prosjekt er hentesett til lille My i Oslo, som etter planen skal melde sin ankomst rundt nyttår. Jeg og jentene mine skal dra på besøk til Mys mamma og beibimagen om en måned, så da håper jeg at det ferdige hentesettet skal få bli med i kofferten slik at i alle fall det er klappet og klart til lille My kommer.



1 kommentar:

Green is the new Black! sa...

Eksklusivt & handmade with love by Hegemoni :)
Fantastisk fin gave,ble prikken over i'en med merkelappen!