Sider

tirsdag 19. oktober 2010

Fru Hegemoni i høstferiemodus

Man har hatt seg en liten pause fra nettet, må vite. Det er derfor det har vært ekstra stille på denne fronten i det siste. Revisoren synes jeg tilbringer alt for mye tid på nett for tiden (han kan muligens ha rett i det - men blogging er alt for gøy til at jeg klarer å slutte med det. Dessuten er det så mange spennende bloggere jeg må følge med på der ute i cyberspace) - så vi pakket bilen full av unger, godteri, avslappingsklær og andre saker som hører hyttelivet til og dro av gårde til svigermor og svigerfars deilige (og nettfrie) hytte på Sørlandet. Strikketøyet fikk heldigvis bli med på turen, selv om Revisoren spurte med ironi i stemmen om det strengt tatt var nødt til det.

Det kommer nok flere bilder fra høstferieturen til Sørlandet på bloggen min etter hvert. I mellomtiden illustrerer disse to under stort sett det vi drev på med i løpet av hytteturen. Litt ute i det fine været (og i det stygge), masse kakao (med krem) og kos og masse strikking.


1 kommentar:

Frk.Vatland sa...

Hei det er lov å ta pause, da henter man litt energi og oveskudd:)

Kjempe koselig blogg du har! Nydelig bilde med kakao, så det skal jeg ha i helgen med barna:)
Gleder meg til helg!

Jeg håper du vil følge meg da jeg er ny i bloggverden:)

Ønsker deg en fantastisk kos dag!

Klem fra Brit Olaug