Sider

lørdag 2. april 2011

Hva skal til for å gjøre meg glad på en lørdag?


Svar: et brett med deilige, ferske egg, rett fra rompa på hønene til en klassekamerat av StoreLillebror, samt fri tilgang til Visakortet til Revisoren, som måtte på jobb i dag også (uten konstant revisjon går verden til grunne, må vite), til tross for at jeg egentlig hadde store planer om å begynne så smått å sparkle litt i kjelleren og/eller rydde litt i blomsterbedene mine. Så da blir det muffins til StoreLillebror og kameraten og litt vill og gal shopping på fruen så snart Lillesøster våkner fra dagens andre hvil i stedet for sparkling i kald kjeller. Sikkert greit, det også.

Og så gjør jo selvsagt blogging meg glad, da!

(Satser på å endelig komme med litt bilder fra vårlige London senere i dag/i løpet av søndagen.)

Og HildeM: broderiet ditt er snart ferdig;-))

2 kommentarer:

Eple sa...

Høres ut som om denne lørdagen har vært fin ja. Muffins og shoppings- det er aldri galt :)

Kos deg videre.. :)

Malu sa...

Det er hva jeg kaller en super Lørdag :o)
Mange deilige skatter under fra London,
gleder meg til å se mer :o)

Håper du har en fin Søndag :o)