Sider

onsdag 12. januar 2011

Lucky me!

Da jeg egentlig hadde sluttet å tro at jeg har vinnerflaks vant jeg faktisk en give-away hos The Mundane & Beauteous, den koselige bloggen til Linda - som bor i Oxford. Hun hadde give-away for å feire at hun har åpnet sin egen Etsy-butikk, og den vakre, håndtegnede fuglen som fløy opp i postkassen min i dag er en av mange flotte kreasjoner man kan finne der.

Fuglen er liten og delikat og ligger helt perfekt om halsen min. Den er i vakre grønne og turkise nyanser, noe som jo også passer meg midt i blinken. En liten sjokolade og en pose kanelte lå også ved, og det passer jo bra siden Lillesøster akkurat hadde sovnet da jeg hentet posten og det dermed var på tide med en liten kaffepause - som for anledningen ble til en tepause.

Lucky me;-))



Sammen med premien fra Linda lå det også en konvolutt fra Sam&Sofie oppi postkassen. Lillesøster har ønsket seg dådyrdress i mange måneder, og plutselig var den flotte dressen fra Molo på salg. Neppe en tilfeldighet... Det er i det hele tatt mye flott fra Molo hos Sam&Sofie, så en liten kjole/tunika fikk også bli med i konvolutten. Begge deler skal brukes til sommeren, for de er litt for store nå. Jeg bestilte klærne på søndag ettermiddag, så det var jammen kjapt levert;-))


4 kommentarer:

Pia sa...

Så gøy! Grattis!

Unknown sa...

Heldige deg ja, gratulera!!!
Så fint!

Masse flotte innlegg si sist og jammen :o)
Vore i syden og kost deg og all slags.

Ser plutselig Klepp på fotballdrakten te guttungen... Kor du bur? Eg ska besøka Rockefår i Stavanger i helga ser du ;o)

Eple sa...

Gratulerer med vinnerflaks!! Veldig gøy med gøy post! (Oj, så veltalende jeg er tidlig (?) på morgenkvisten; gøyt med noe gøy... :-))

Molo-klærne var utrolig fine, nå må sommeren komme :-)

Unknown sa...

Hei igjen :o)
Me har visst ein ganske tettpakka dag på lørdag, så derfor hadde me tenkt søndag i hall 3 tida.

Det vise seg at Tøvsjur gjerne vil, men kan ikkje på søndag. Kanskje det blir ein middag i samen elle nåke då. Me tar visst helste ting litt på sparket. Det e barra et par dager si me bestemte denna helga og ser du :o)

Kan du ikkje senda meg ein mail på jeo74@msn.com? Då kan me sjå ka så evt passe best? Du kan jo få tlfnr mitt :o)