Sider

søndag 30. oktober 2011

Skumlifisering

Jeg er fullstendig klar over at mange avskyr denne skikken som sakte ser ut til å ha sneket seg inn - via Handelsstanden - i en del lune hjem her hos oss også etter hvert, men siden vi (Fruen og barna) elsker å kle oss ut synes vi at det strålende med Halloween. Men i stedet for at ungene skal løpe ned dørene til folk den 31. oktober og tigge godteri tar vi oss heller en aldri så liten Halloweenfest sammen med en håndfull likesinnede i forkant (med mindre det er Halloween på en lørdag). Da skumlifiserer vi oss en smule, spiser skummel mat og hører på skummel musikk - alt dette i det skumleste huset StoreLillebror vet om.  Fantastisk!

StoreStoresøster var i Halloweenparty på fredag også, hun. Fruen liker å gå litt amok med sminke og falskt blod. Her er resultatet:


Og ekstra gøy var det at StoreStoresøster endelig fikk bruke klærne vi kjøpte da vi var på kostymesalg på Rogaland Teater i vår! Men i dag dropper vi nok parykken og går for StoreStoresøsters eget hår.

Nå skal det bakes litt skumle muffins, tenker jeg.

2 kommentarer:

Whitebite sa...

grøss, her har det blitt malt med stor innlevelse ser jeg!
et resultat av for mange grøssere i ungdommen?!

:)

Fies notiser sa...

Iiiiik :-O

Jeg har forøvrig trukket mitt milde gavedryss. Du nådde ikke opp, desverre, men tusen takk for at du var med likevel! Trøstepremien er skrekk-suppe, tror jeg nok - men den må man lage selv :-) Det er vel ingen hindring i din gård...

Strålende feiring!