Sider

torsdag 12. mai 2011

Jeg elsker postkassen min på slike dager!!

Noen dager simpelt hen ELSKER Fruen postkasse sin! Dagen i går var en slik dag. Grunnen? Deilig stæsj fra frøken ND! og spennende bok med haugevis av syprosjekter i. Le gjerne hånlig og en smule bekymret over Fruens tilsynelatende hamstring av bling á la plastique phantastique, håndarbeidsbøker og materialer - men det ER et faktum at man aldri kan få nok av en god ting! Og når frøken ND! i tillegg legger ved et bonuspar med øredobber og et søtt Kewpiekort i pakken, DA er faktisk dagen reddet for Fruens del.

Boka Made By Me leste jeg først om hos Miss Iris og den var faktisk enda bedre enn det jeg hadde forestilt meg - og jeg hadde STORE forhåpninger. Tross alt har den undertittelen "Sybloggernes beste oppskrifter". Og siden jeg allerede kjenner til noen av bidragsyterne sier ikke den tittelen rent lite. Det lages jammen meg mye bra rundt om i Blogglandia! Og det er raust å dele med andre av sin kreativitet - men det er kanskje nettopp det Blogglandia handler om? Og det er nok derfor jeg liker så godt å være her!

Poppydobbene til høyre bestilte jeg for å matche den vakre valmueringen jeg har kjøpt av frøken ND! tidligere. Granny's no square-dobbene i sitron og fuchsia fulgte med på kjøpet! Revisoren var ikke videre begeistret for noen av delene, men det behøver vi ikke å bry oss med!

Kewpiekortet skal spares til den helt rette anledningen.

En ekte skattekiste i bokform! Flere prosjekter fra boken er allerede planlagt.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det e blitt møkje kjekkare å gå i posten itte eg flytta inn i Blogglandia :o)

Hu ND! e flink altså, og hu ska jo på markedet i dag hu og! blir nok litt shopping på meg der tenke eg, og ska bli kjekt å treffa na. Krible i magen av heile greia med markedet og alt. Nesten så eg angre nå, og ska bli godt å få det overstått :o)

Eg kan holde av det røde fatet te deg for ein hundrelapp hvis du vil forresten.

Ha ein finfine dag med blinget ditt, og den boka SKA eg og ha :o)

Heidi / I'm with Leia sa...

Hei, ville bare si at jeg ikke har glemt at jeg vant give away hos deg - men jeg har ennå ikke fått det opp på veggen min - derfor har jeg ikke nevnt det på bloggen. litt fordi mannen min og jeg ikke er helt enige....
Kos deg med hyggelig postkassefyll :)

Eirin Edvardsen sa...

Det er alltid en fryd å gå i postkassen når man får pakke fra ND! :-)