Sider

søndag 6. juni 2010

Et lite gummiansikt

Deilig, deilig synes vi Lillesøster er, alle mann, og det er også fascinerende å se på det søte, bitte lille ansiktet som forandrer uttrykk så fort. Det er flott å ha kamera for hånden.


Mm. Hva er dette? Smaker godt? Lurer på om jeg er litt sulten?


Mulig det.


Kanskje jeg kan spørre Pappa om han har noe godt til meg?


Hei Pappa! Finn frem noe godt til meg!


Ingen reaksjon? Greit, da kobler jeg meg på selv, uten hjelp!


Men det ER jo ikke noe her! Hva gjør jeg nå? Best å skrike litt slik at de forstår at jeg er sulten.

Heldigvis var Mamma like i nærheten, så fortvilelsen ble kortvarig og sulten ble stillet.

Den søte kjolen er for øvrig fra vårens Vintage Stories-kolleksjon på KappAhl. Utrolig mye søtt, og hadde jeg vært klar over at det var Lillesøster som lå i magen min ville det muligens ha blitt en kostbar affære da kolleksjonen kom i butikken. Denne kjolen fant jeg på salg i forrige uke til 65 kroner. A real bargain! Og sikkert kjempesøt som tunika etter hvert. Og jeg finner helt sikkert andre kjoler å bruke pengene jeg sparte på etter hvert...

Her er et bilde av hele kjolen:

1 kommentar:

Lykkefryd sa...

Gratuelerer med familieforlkelsen!
Hvilken nydelig liten jente :)
Så koselig at du vil være med på min give away.
Veldig hyggelig å finne andre med samme interesser!

Ha en strålende uke!

Klem