Sider

mandag 24. mai 2010

...og hagen lever sitt eget liv

Livet i hagen går sin vante gang, uavhengig av om jeg deltar eller ikke - men nå gleder jeg meg virkelig til å grave i jorda og plante sommerblomster i de rosa plastpottene mine fra Rice. Det har jeg skumle planer om å få gjort denne uka som kommer mens Pappa fremdeles har permisjon.

Hver gang jeg drar bort for noen netter virker det alltid som om jeg har vært borte en evighet når jeg endelig kommer hjem igjen. Denne gang var jeg borte fra 16. til 19. mai, og da jeg kom hjem var det som om hagen hadde forandret seg totalt. Rart hva litt regn og vamere vær kan gjøre. Håper inderlig at juni blir en varmere måned enn mai har vært. Til nå har det vært rimelig sørgelige greier, så det skal bli deilig når det endelig blir litt terrassevær her.

Nå har imidlertid både hengekirsebærblomstene og løytnantshjertene blomstret, så forhåpentligvis er sommeren like rundt hjørnet.



Ingen kommentarer: