Sider

onsdag 29. september 2010

Merkelapper!

Jeg har fått meg merkelapper! De kom i posten i dag og jeg er superfornøyd med resultatet. Tanken er at jeg skal sy dem inn i klær/tilbehør jeg strikker eller hekler. Siden jeg ikke har noen umiddelbare planer om produksjon i stor skala har jeg kun bestilt 50 merkelapper i denne omgang. Bunnfargen er egentlig mer rosa enn det som kommer frem på bildet. Jeg liker veldig godt glitrebokstavene (of course...) og gleder meg til å strikke ferdig boleroen som ligger og venter på meg slik at jeg kan sy i min første Hegemonimerkelapp. Merkelappene kommer fra minanamnband.se.

3 kommentarer:

Lissie sa...

Så stilig og flott merkelapp!
Veldig kjekt og smart å merke det man lager! :)
Da husker de som har mottatt/kjøpt plagget/produktet lettere hvem som laget det. :)

Unknown sa...

Heisann!
Eg blei anbefalt bloggen din av ND!, og her hos deg likte eg meg ja :o)

Blir spennande å følga deg videre!

hege sa...

Så kjekt å høre, frøken Namaste;-)) Du har havnet på min liste også;-))