Sider

mandag 13. september 2010

Matchende juleklær til meg og jentene mine

Det er kanskje litt teit, men jeg har alltid likt tanken på å iføre meg selv og barna mine matchende klær. Jeg fant disse klærne på nettet i dag, henholdsvis fra Mortil3 og LykkeFryd. Er litt usikker på om dette er helt min stil eller om jeg vil kle denne fargen, men jeg har faktisk merket en viss dragning mot dusky pink i det siste. Kanskje jeg får gjøre som Helene Harefrøken og iføre meg en litt nøytral vinterpels? Dessuten får jeg litt 30-tallsfølelse av disse klærne, og jeg elsker den brede vrangborden på armene og på bolen på cardiganen - pluss blomstene, da;-) Uansett, det blir spennende å se om det passer når det kommer i posten. Og det vil nok passe fint med en sort strømpebukse til, samt de fine t-strap-skoene jeg kjøpte i Dublin for noen år siden.




5 kommentarer:

Green is the new Black! sa...

Lekker kjole,sånn har jeg også lyst på!
Tror du vil kle fargen godt,den er nesten like universelt kledelig som korall
også vil den stå i perfekt stil til et av smykkene..
Eller blir det kanskje omvendt.. Ugleringen vil passe til kjolen!
Oi, der røpte jeg den ene "overraskelsen" ;)

Gleder meg til å se hva du tryller frem med nål & tråd!

hege sa...

Gleder meg, jeg også;-)) Man trenger litt bling når regnet slår mot vinduet og man egentlig kunne tenke seg å sitte på terrassen med en kopp te i sola. Smykkene dine får meg alltid i godt humør og gjør dagen litt lysere;-))

Hva synes du forresten om "Et dritt" eller "Fiserau"? Tenkte å prøve ut noen nye og se hvordan det blir. Ser for meg at jeg fort kan få dilla på subversive cross-stitching igjen...

Green is the new Black! sa...

L.O.L
Et dritt ble kanskje i drøyeste laget,men fiserau er jo vestlandsk på sitt mest sjarmerende ;)

Du må ta en titt på Epla-butikken Simsala Bim hun pynter fine gamle fat med lekkert påmalte fine stygg-ord.
Ser for meg at dine Bryderier kan bli kjempe pop(p) på Epla om du vil dele..

Tror jeg går for Dåsemikkel & om du ikke klarer å legge ned nålen,
så sier jeg ikke nei til et hjertesøt fuck i fine farger.

PS! Fy sara for en kitschy stygg-pen vase!

hege sa...

Herved notert;-) Dåsemikkel og F*** skal bli;-))

Tror nok jeg må sjekke ut Simsala Bim, ja. Har jo en tallerkenhylle med bare to tallerkner i...

Green is the new Black! sa...

>--- Da er smykkene dine på vei ---> ♥