Sider

onsdag 29. september 2010

Nigella's chocolate mint cookies

Jeg er veldig svak for både sjokolade og mintsmak, så da jeg kom over denne fantastiske oppskriften på chocolate mint cookies bestemte jeg meg for at den fristet meg alt for mye til at jeg kunne la være å prøve den. Har ikke testet kakene ut enda - jeg forsøker nemlig å leve et nytt og bedre liv uten alt for mye søtt i ukedagene - men kanskje jeg kaster meg ut i kakebakingens vidunderlige verden til helga.

Er nok litt svak for Nigella Lawson også, tror jeg. Hun er en flott dame som skriver fantastiske kokebøker fullpakket med deilige oppskrifter og nydelige bilder. Til nå har jeg dessverre kun "Nigella Christmas", men den er til gjengjeld en fast følgesvenn til jul og sørger for at jeg legger på meg minst fem kilo bare når jeg blar gjennom boka - derfor er det sikkert greit for meg at jeg trør varsomt med de andre bøkene hennes, i alle fall med det første...


Ingen kommentarer: