Sider

tirsdag 13. april 2010

Nesting? Me?



Nå er det jo forhåpentligvis ikke egg jeg skal legge i det redet jeg holder på å bygge til meg og den lille som snart skal komme - men det er nok nesting jeg faktisk holder på med. Har nemlig fått vaske- og ryddedilla. Ikke i så stort omfang enda, riktignok, men nok til at det er litt uvanlig til å være meg. For selv om jeg liker å ha det rent og ryddig pleier jeg vanligvis ikke å vaske absolutt alt jeg ser og rydde i skap og skuffer så veldig ofte. Nå drar jeg frem og rydder bort for fote - og synes faktisk at det er gøy...

Har funnet frem babyklær og holder på å vaske bitte små plagg i kjønnsnøytrale farger. Snart skal sengen monteres - og forhåpentligvis ankommer den nye vognen i løpet av første uka i mai, slik som jeg ble lovet.

Lillebror (snart StoreLillebror) sier at det ser ut som om jeg har spist en hel baby, for jeg har så stor mage. Selv synes jeg det ser ut som om jeg har svelget en bowlingkule. Det blir med andre ord spennende å se hva som kommer ut til slutt. Blir nok veldig skuffet om det skulle vise seg at det faktisk er en bowlingkule - men da ville den vel forholdt seg relativt rolig der inne, og det er i alle fall det siste den skapningen som vokser og koser seg i magen min har i tankene. Masse aktivitet fra morgen til kveld, og svært kraftige føtter, kjennes det ut som - så det er trolig et godt tegn. Men er det fotballføtter eller ballettføtter? Stay tuned to find out.

Ingen kommentarer: