Sider

onsdag 18. august 2010

Garn fra Italia

Tidligere i år kjøpte jeg meg en bok med tittelen "Knitting in Tuscany" av Nicky Epstein, hvor det sto tips om flotte garnbutikker i diverse italienske byer i Toscana. Dessverre ble det ikke så mye av verken shopping eller sightseeing på meg i løpet av ferien, men da jeg oppdaget Casa de Lana i Altopascio fikk jeg i det minste tilfredsstilt litt av shoppinglysten... Garnet i bildet nederst skal bli en cardigan til Lillesøster og det andre tror jeg skal bli til et skjerf til Storesøster. Garnet er myk og deilig ull som striper seg selv mens man strikker, så jeg gleder meg til å sette i gang!

Nå må jeg komme meg i gang med husarbeidet, mens Lillesøster fremdeles sover søtt - men det er jo mye mer fristende å sette seg ned med en kopp kaffe og blogge litt, særlig siden man ikke har blogget på en stund.


Ingen kommentarer: